Перш, ніж почати вести підприємницьку діяльність необхідно визначиться з тим, яку організаційно-правову форму вибрати. Найпростішою в плані оподаткування, звітності та ведення обліку є ФОП.
Важливо! Часто ви можете зустрічати різні варіанти вимови даної організаційно-правової форми. Тому так важливо розуміти яку правильно використовувати:
- ФОП (фізична особа – підприємець) або ФЛП (физическое лицо – предприниматель) – правильна назв
- СПД (суб’єкт підприємницької діяльності) – застаріла назва
- ПП (приватний підприємець) – неправильна назва
Фізична особа – підприємець (ФОП) – найзручніша форма, оскільки вона не має на увазі реєстрацію юридичної адреси і необхідності формування статутного капіталу. Саме тому її часто вибирають початківці або дрібні підприємці, які реєструють ФОП за місцем прописки.
Оподаткування. Зручним також є і способи оподаткування. ФОП може використовувати різні види оподаткування в залежності від обраної сфери діяльності і доходу:
– спрощена система оподаткування – єдиний податок
– загальна система оподаткування (15% податок на прибуток)
– загальна система оподаткування з ПДВ (20%)
Найкращою системою є спрощена, яка має на увазі сплату єдиного податку. Відповідно до Податкового кодексу України (ст. 291, 293) підприємці поділені на 4 групи платників єдиного податку та для кожної з груп застосовується своя ставка податку (вказана максимальна ставка на 01.01.2017 р):
1-а група – 160 грн.
2-я група – 640 грн.
3-тя група – 3% доходу в разі сплати ПДВ; 5% доходу у разі включення ПДВ до складу єдиного податку
4-я група – розмір ставки податку обчислюється виходячи з одного гектара с / г земель і / або земель водного фонду і залежить від категорії, типу таких земель і їх розташування.
Відповідальність ФОП. Підприємець відповідає за свої борги усім своїм майном. До таких боргів відносяться всі зобов’язання перед клієнтами, а також борги зі сплати податків.
Реєстрація ФОП
Юридична компанія «КФН» пропонує послугу: реєстрація ФОП Києв. Ми допоможемо вам визначитися з видами діяльності, якісно і швидко підготуємо пакет необхідних документів і від вашого імені виконаємо всі необхідні дії для проходження державної реєстрації вас як підприємця.
Для того, щоб відкрити ФОП вам необхідно надати наступні дані:
- копію паспорту
- копію ідентифікаційного номеру
- вказати / описати види діяльності (чим буде займатися підприємець, щоб ми правильно підібрали коди за класифікатором КВЕД)
- вибрати систему оподаткування
Після надання зазначеної вище інформації, вам необхідно буде зустрітися з нашими фахівцями для оформлення нотаріального доручення, яке необхідне для проходження всіх етапів реєстрації ФОП.
Термін реєстрації становить 3 робочих дня з дати оформлення і подачі документів реєстратору.
Крім цього, при зміні адреси проживання або прізвища, ФОП необхідно буде пройти процедуру по реєстрації змін. Для економії вашого часу і сил наші юристи з радістю зроблять за вас всі необхідні дії по внесенню змін до ЄДР:
Вартість реєстрації ФОП
Наша компанія надає послуги з реєстрації фізичної особи-підприємця (ФОП) за найкращою ціною в столиці!
Вартість послуги «під ключ» (включаючи всі платежі і збори) складає 1800 грн. – по Києву. Інші регіони – вартість послуги збільшується на 400 грн.
У вартість включено:
- консультація з питань створення та діяльності ФОП;
- підбір видів діяльності за КВЕД;
- оплата реєстраційного збору, необхідного для проведення процедури державної реєстрації ФОП;
- оплата послуг нотаріуса з оформлення довіреності;
- заповнення і подача держреєстратору картки і необхідних документів для проведення процедури державної реєстрації ФОП;
- виготовлення печатки *;
- постановка на облік у всіх держорганах;
- отримання виписки про державну реєстрацію.
* Ціна за реєстрацію може становити і 1200 грн. (без печатки). – по Києву. Інші регіони – вартість послуги збільшується на 250 грн.
Нагадуємо, що для фіз. особи – підприємця наявність печатки не є обов’язковим.
Додаткові послуги:
Також, ми готуємо та подаємо документи для переходу ФОП на спрощену систему оподаткування (єдиний податок).
Вартість даної послуги складає 700 грн.
Термін переходу на спрощену систему оподаткування становить 10 днів.
У вартість включено:
- консультація з питань вибору тієї чи іншої групи єдиного податку;
- підготовка і подача до податкової інспекції заяви про перехід на спрощену систему оподаткування (єдиний податок);
- покупка «книги обліку доходів»;
- подача заяви на реєстрацію «книги обліку доходів»;
- підготовка і подача запиту до податкової інспекції на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку (акцентуємо увагу, що на сьогоднішній день свідоцтво платника єдиного податку скасовано. Замість нього можна подавати запит на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку).
Також ми надаємо послуги з комплексного бухгалтерського обслуговування вашої фірми.
Звертайтеся в нашу компанію і ми допоможемо вам зробити перші кроки на шляху до власного бізнесу.