- Абонентське обслуговування
- Електронна реєстрація бізнесу
- Реєстрація підприємств (ТОВ, ПП, АТ), підприємців (ФОП)
- Реєстрація змін до установчих документів юридичної особи та ФОП
- Реєстрація ГО, БФ, ЗМІ, філій, асоціацій, корпорацій, організацій, ОСББ, садових товариств, кооперативів, інше
- Реєстрація прав інтелектуальної власності
- Складання договорів
- Представництво інтересів в установах суду та судове врегулювання спорів
- Супровід виконання судових рішень
- Отримання дозволів, погоджень, ліцензій, сертифікатів. Розробка і складання ТУ
-
Отримання дозволів, погоджень на користування надрами. Юрсупровід підприємств.
- Отримання спеціальних дозволів на користування надрами
- Погодження на отримання спеціального дозволу на користування надрами
- Обласні та районні погодження на користування надрами
- Складання бізнес-плану розробки родовища і визначення перспектив розробки
- Послуги з купівлі-продажу корпоративних прав компаній, що мають об’єкти надрокористування
- Юридичний аудит підприємства на дотримання норм законодавства в сфері надрокористування
- Переоформлення, видача дубліката спеціального дозволу на користування надрами
- Бухгалтерське обслуговування
- Іноземцям
- Бізнес планування
З року в рік процедура отримання спеціального дозволу на користування надрами в нашій країні піддається змінам, досить часто-дуже глобальним, що призводить до плутанини дій надрокористувачів, а то й взагалі до повної втрати орієнтирів: що робити далі і як з цим боротися?
Головне – не варто опускати руки! Насправді все дуже доступно і просто, треба лише розібратися в цьому самому або довіритися кваліфікованим фахівцям у відповідній сфері.
На даному етапі процедура отримання спеціального дозволу на користування надрами в цілому проста і зрозуміла, що є безумовною перевагою в порівнянні з попередньою процедурою отримання спеціального дозволу на користування надрами.
Для того щоб відповісти на питання, що ж варто знати надрокористувачу, сміливо можна відповісти: практично все. Кожен підприємець , будь-то директор або співзасновник, зіткнеться з масою проблем без рішень, запитань без відповідей і задач з купою невідомих. Допомогти тут зможе тільки освіченість. Як юридична, так і ділова. Адже ні для кого ні секрет, що скоро прийде перевірка з інспекції, контроль з боку Державної служби з питань праці, гірничий нагляд. Надрокористувач зіткнеться з небезпечним виробництвом, нормативами проведення буропідривних робіт і отриманням дозволу на них, договорами поставки сировини, закупівлі обладнання та запасних частин до машин і обладнання.
Виходячи з цього, перед тим як отримати спеціальний дозвіл на користування надрами, не буде зайвим ознайомитися з мінімальним пластом законодавства у цій сфері:
- Кодекс України про Адміністративні Правопорушення від 7 грудня 1984 р.;
- Кодекс України про надра від 27 липня 1994 р.;
- Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25 червня 1991 р.;
- Гірничий закон України від 6 жовтня 1999 р.;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2000 р. № 1689 «Про затвердження Положення про Державну комісію України по запасах корисних копалин»;
- Наказ Державної комісії України по запасах корисних копалин від 02 серпня 1996 № 29 «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт по проведенню державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 22 грудня 1994 р. № 865 «Про затвердження Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р. № 59 «Про затвердження Положення про порядок надання гірничих відводів»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 5 травня 1997 р. № 432 «Про затвердження Класифікації запасів і ресурсів корисних копалин державного фонду надр»;
- Закон Украини від 21 грудня 2010 р. №2818 «Про основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. № 615 «Про затвердження Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 р. № 827 «Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. № 594 «Про затвердження Порядку проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами»;
- Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України від 15 лютого 2016 р. № 56 «Про затвердження Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування».
Прочитавши все це, потрібно зрозуміти для себе процедуру отримання спеціального дозволу на користування надрами і розділити її на такі етапи:
- Підготовка документації для отримання спеціального дозволу на користування надрами;
- Отримання пакета геологічної інформації по необхідному родовищу;
- Отримання погоджень на користування надрами по необхідній ділянці (органів місцевого самоврядування, Дежпраці, Мінекології, інших зацікавлених органів;
- Оплата держмита і платежів.
Після отримання спеціального дозволу на користування надрами, на надрокористувача чекають цікаві пригоди, пов’язані з особливостями законодавчого врегулювання видобутку надр, порядком дій перевіряючих органів і безпосередньо перевірками, де навряд чи вийде обійтися без кваліфікованих фахівців у сфері юриспруденції, геології, маркшейдерської справи.
Тому, для запобігання порушень законодавства при проведенні видобутку і розвідки корисних копалин, звернення до кваліфікованих фахівців коштує дешевше, ніж ліквідація наслідків порушень, погіршення стану навколишнього середовища, невдоволення громадськості та сплата штрафних санкцій у державну казну.