Приватне підприємство (ПП) – це юридична особа, яка діє на основі:
- приватної власності одного або декількох фізичних осіб;
- юридичної особи – суб’єкта господарювання.
Хочете зареєструвати ПП – звертайтеся до профільних фахівців компанії КФН, які займаються подібними справами вже не один рік.
Що необхідно для реєстрації ПП в Україні
Для реєстрації ПП вам необхідно надати наступну інформацію:
- назва;
- юридична адреса підприємства;
- види діяльності за КВЕД;
- розмір статутного капіталу і частки кожного власника в статутному капіталі;
- вибір системи оподаткування;
- паспортні дані та ІПН власників і директора підприємства;
Документи, які необхідні для відкриття приватного підприємства:
- якщо засновник фізична особа: копія паспорта та ІПН;
- якщо засновник фізична особа – нерезидент:
- копія паспорта та ІПН. Якщо у вас відсутній ІПН то наша фірма з радістю готова запропонувати свою послугу з отримання індивідуального податково номера;
- переклад паспорту на укр. мову;
- якщо зосновник юридична особа:
- копія свідоцтва про держ. реєстрації юр. особи;
- копія довідки з статистики;
- копія статутних документів;
- протокол зборів ТОВ або рішення власника ПП про створення або входження до складу нового підприємства;
- документ, який підтверджує повноваження особи, яка підписує документи від імені засновника.
Скільки коштує реєстрація ПП
Юридична компанія “КФН” надає послуги з реєстрації приватного підприємства (далі – ПП) за найкращою ціною!
Вартість послуги – 1800 грн. Вартість вказана при реєстрації ПП з одним засновником, за кожного наступного +400 грн.
У вказану ціну входить:
- консультація з питань створення та діяльності ПП;
- підбір видів діяльності за КВЕД;
- розробка установчих документів (статуту, протоколу загальних зборів учасників);
- заповнення реєстраційної картки;
- подача держреєстратору необхідних документів для реєстрації ПП;
- постановка на облік у всіх держорганах;
- отримання виписки про державну реєстрацію.
Додатково оплачуються:
- засвідчення підпису на статуті – 300 грн. (перший підпис) + 100 (за кожний наступний підпис);
- нотаріальна довіреність (у разі проведення реєстрації у реєстратора) – 450 грн.;
- послуги нотаріуса;
- виготовлення печатки;
- реєстрація платником ПДВ – 800 грн.;
- реєстрація платником єдиного податку – 400 грн.
Примітка:
Вартість послуги вказана для ПП, яке реєструється по м.Києву. При реєстрації в київській області та інших регіонах України вартість збільшується на 250 грн.
Які документи ви отримаєте після реєстрації ПП
В результаті ви отримаєте на руки повний пакет документів, який необхідний для ведення вашого бізнесу і здійснення господарської діяльності, а саме:
- статут підприємства, електронна версія якого знаходиться на сайті Мін’юсту
- виписку з ЄДР про державну реєстрацію підприємства
- довідку з органів статистики
- печатку
Довірте реєстрацію приватного підприємства профільним юристам Юридичної компанії КФН.