044 239 - 11 - 68
096 035 - 22 - 77
Реєстрація ПП

Реєстрація ПП

базова вартість послуги - 500

Приватне підприємство (ПП) – це юридична особа, яка діє на основі:

  • приватної власності одного або декількох фізичних осіб;
  • юридичної особи – суб’єкта господарювання.

Хочете зареєструвати ПП – звертайтеся до профільних фахівців компанії КФН, які займаються подібними справами вже не один рік.

 

Що необхідно для реєстрації ПП в Україні

Для реєстрації ПП вам необхідно надати наступну інформацію:

  • назва;
  • юридична адреса підприємства;
  • види діяльності за КВЕД;
  • розмір статутного капіталу і частки кожного власника в статутному капіталі;
  • вибір системи оподаткування;
  • паспортні дані та ІПН власників і директора підприємства;

Документи, які необхідні для відкриття приватного підприємства:

  • якщо засновник фізична особа: копія паспорта та ІПН;
  • якщо засновник фізична особа – нерезидент:
  • якщо зосновник юридична особа:
    • копія свідоцтва про держ. реєстрації юр. особи;
    • копія довідки з статистики;
    • копія статутних документів;
    • протокол зборів ТОВ або рішення власника ПП про створення або входження до складу нового підприємства;
    • документ, який підтверджує повноваження особи, яка підписує документи від імені засновника.

Скільки коштує реєстрація ПП

Юридична компанія “КФН” надає послуги з реєстрації приватного підприємства (далі – ПП) за найкращою ціною!

Вартість послуги – 1800 грн. Вартість вказана при реєстрації ПП з одним засновником, за кожного наступного +400 грн.

У вказану ціну входить:

  • консультація з питань створення та діяльності ПП;
  • підбір видів діяльності за КВЕД;
  • розробка установчих документів (статуту, протоколу загальних зборів учасників);
  • заповнення реєстраційної картки;
  • подача держреєстратору необхідних документів для реєстрації ПП;
  • постановка на облік у всіх держорганах;
  • отримання виписки про державну реєстрацію.

Додатково оплачуються:

  • засвідчення підпису на статуті – 300 грн. (перший підпис) + 100 (за кожний наступний підпис);
  • нотаріальна довіреність (у разі проведення реєстрації у реєстратора) – 450 грн.;
  • послуги нотаріуса;
  • виготовлення печатки;
  • реєстрація платником ПДВ – 800 грн.;
  • реєстрація платником єдиного податку – 400 грн.

Примітка:

Вартість послуги вказана для ПП, яке реєструється по м.Києву. При реєстрації в київській області та інших регіонах України вартість збільшується на 250 грн.

 

Які документи ви отримаєте після реєстрації ПП

В результаті ви отримаєте на руки повний пакет документів, який необхідний для ведення вашого бізнесу і здійснення господарської діяльності, а саме:

  • статут підприємства, електронна версія якого знаходиться на сайті Мін’юсту
  • виписку з ЄДР про державну реєстрацію підприємства
  • довідку з органів статистики
  • печатку

 

Довірте реєстрацію приватного підприємства профільним юристам Юридичної компанії КФН.

 

отправьте заявку и мы бесплатно ответим на ваши вопросы
ajax_loader

написати нам

Замовити дзвінок

Дякуємо за Ваш запит!
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!