- Абонентське обслуговування
- Електронна реєстрація бізнесу
-
Реєстрація підприємств (ТОВ, ПП, АТ), підприємців (ФОП)
- Реєстрація змін до установчих документів юридичної особи та ФОП
- Реєстрація ГО, БФ, ЗМІ, філій, асоціацій, корпорацій, організацій, ОСББ, садових товариств, кооперативів, інше
- Реєстрація прав інтелектуальної власності
- Складання договорів
- Представництво інтересів в установах суду та судове врегулювання спорів
- Супровід виконання судових рішень
- Отримання дозволів, погоджень, ліцензій, сертифікатів. Розробка і складання ТУ
- Отримання дозволів, погоджень на користування надрами. Юрсупровід підприємств.
- Бухгалтерське обслуговування
- Іноземцям
- Бізнес планування
За останній рік законодавець не раз підходив до питання спрощення та зміни порядку реєстрації нових підприємств / підприємців.
Ще до початку 2013 року реєстрація ТОВ, ПП або ФОП проходила наступним чином:
Наприклад, в разі створення підприємства в організаційно-правовій формі «товариства з обмеженою відповідальністю» (ТОВ), особі, відповідальній за реєстрацію необхідно було звернутися до державного реєстратора в виконавчий комітет міськради міста обласного значення або в районну, районну містах Києва та Севастополя державної адміністрації з місцезнаходженням юридичної особи з пакетом документів, необхідним для проведення процедури реєстрації (заповненої реєстраційної картки, статутними документами, квитанцією про сплату держмита).
В той же день, відразу після прийняття вищевказаних документів, державним реєстратором на руки видавалася виписка з Єдиного державного реєстру, яка замінила собою свідоцтво про державну реєстрацію.
Після цього, проводилася самостійна постановка новозареєстрована підприємства на облік в наступних органах:
- В податковій інспекції (необхідно було отримати довідку за формою 4-ОПП);
- В пенсійному фонді (необхідно було отримати повідомлення про постановку на облік платника єдиного внеску, повідомлення про визначення класу професійного ризику виробництва);
- В органах статистики (необхідно було отримати довідку ЄДРПОУ).
Для завершення створення підприємства, для ТОВ відкривався рахунок в банку і виготовлялася друк.
Вищевикладена процедура по реєстрації, вимагала чимало часу і зусиль, а збір всіх необхідних документів / постановка на облік підприємства у всіх зазначених органах затягували процес реєстрації.
Для спрощення цієї процедури і впровадження принципу «єдиного вікна» було визначено єдиний документ – виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – Виписка), яка підтверджувала постановку на облік суб’єкта господарської діяльності в органах державної статистики, державної податкової служби і Пенсійному фонді України.
Таким чином, Виписка стала свідчити як про факт самої реєстрації, так і про факт постановки на облік у всіх вищевказаних органах, що значно спростило процедуру реєстрації.
Але на цьому реформування процедури реєстрації підприємств / підприємців не закінчилося.
Так, згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (ст. 5) (в редакції від 01.07.2013 р) державна реєстрація проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи-підприємця .
При цьому, така реєстрація проводилась вже не реєстраторами районних державних адміністрацій, а державними реєстраторами реєстраційної служби управління юстиції.
На сьогоднішній день, а саме з 01 січня 2016 року діє нова редакція закону, яка передбачає можливість проведення реєстрації через органи місцевої влади (наприклад, у Києві це центри надання адміністративних послуг (ЦНАП)) або через акредитованих Мінюстом нотаріусів.
Як видно з вищевикладеного, процедура створення нового підприємства вимагає знань і орієнтування в постійно мінливому законодавстві.
Юристи компанії «КФН» володіючи досвідом в сфері реєстрації ТОВ, ПП і ФОП допоможуть Вам у відкритті власного бізнесу і стануть надійним партнером в цьому починанні.