Зареєструвати свій бізнес в Україні тепер стало простіше. У зв’язку з адаптацією українського законодавства до норм законодавства ЄС, введена процедура, що дозволяє реєструвати бізнес через інтернет шляхом електронної реєстрації.

Компанія КФН, однією з перших запровадила послугу з подачі державному реєстратору документів в електронному вигляді і спеціально для цього отримала електронні підписи для підтвердження Ваших документів. Завдяки цьому, всі необхідні дії для реєстрації Вас як фізичної особи-підприємця або реєстрації створеної Вами юридичної особи можна зробити протягом 30 хвилин в нашому офісі з чашкою кави без простоювання в багатогодинних чергах в реєстраційну службу.

Що таке електронна реєстрація бізнесу

Електронна реєстрація – це комплекс дій, спрямованих на подачу фізичними і юридичними особами документів в електронному вигляді реєстратору для виконання реєстраційних дій.

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» існує можливість подачі електронних документів для проведення реєстрації:

  • фізичних осіб – підприємців;
  • юридичних осіб, які створені за допомогою підстави нової юридичної особи.

Таким чином, вам більше не потрібно їздити в реєстраційну службу і витрачати силу-силенну часу, нервів і сил, адже тепер все можна зробити online не виходячи за межі офісу.

Як відбувається заповнення і подача електронних документів

Заповнення і подання електронних документів здійснюється в онлайн режимі за допомогою Реєстраційного порталу, який представлений у вигляді інтернет-сторінки.

Перш ніж займатися заповненням документів на порталі вам необхідно зібрати всі необхідні для реєстрації документи, які передбачені ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Зібраний пакет документів необхідно відсканувати з урахуванням вимог:

  • формат зображення: чорно-білий
  • дозвіл: 150 х 150 точок на дюйм
  • глибина кольору: 4 біт
  • формат готового файлу: компрессированний багатосторінковий TIFF

Документи, які містять в собі більше однієї сторінки, необхідно відсканувати в один файл.

Далі ми приступаємо до роботи з порталом. На даному етапі фахівці КФН допоможуть вам виконати наступні дії:

  1. створити і заповнити індивідуальний обліковий запис заявника. Він створюється при реєстрації на порталі та використовується для ідентифікації користувача, перегляду і відстеження стану поданих документів, а також для отримання файлів від державного реєстратора.
  2. створити і заповнити реєстраційну картку і прикріпити до неї такі файли: опис вкладення з переліком всіх електронних документів (формується автоматично); екземпляр установчих документів, завірений електронними цифровими підписами всіх засновників; скан реєстраційної картки на проведення державної реєстрації.
  3. перевірити, що всі електронні документи (крім документа, що посвідчує повноваження уповноваженої особи) засвідчені електронним цифровим підписом.

Після того, як ви подали всі документи на реєстрацію вносити зміни в них вже буде неможливо, оскільки вони блокуються порталом. Тому рекомендуємо правильно заповнювати всі поля і ретельно все перевірити ще раз перед відправкою.

Якщо у вас виникають труднощі або ви не можете розібратися з оформленням документом, то радимо вам звернутися за консультацією до фахівців компанії КФН.

Звертайтеся до нас і ми з радістю допоможемо вам зробити перші кроки у створенні власного бізнесу.

надішліть заявку і ми безкоштовно відповімо на ваші запитання
Sending
1