044 239 - 11 - 68
096 035 - 22 - 77
Чи можливо повернути товар належної якості в разі укладення договору на відстані

Чи можливо повернути товар належної якості в разі укладення договору на відстані

Чи можливо повернути товар належної якості в разі укладення договору на відстані

Міністерство економіки та розвитку нагадало, які  саме права має споживач в разі повернення товару належної якості (також, в тому числі в разі укладення договору на відстані, поза торговельними або офісними приміщеннями).

Міністерство економіки та розвитку у листі від 08.06.2016 р. №3631-04/17265-07 зазначило, що права споживача при придбанні товару належної якості визначені статтею 9 Закону про захист прав споживачів.

Власне кажучи, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Необхідно звернути увагу, на те, що повернути або обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:

  • з моменту придбання минуло не більше 14-ти днів (не рахуючи дня купівлі, і якщо триваліший строк не оголошений продавцем);
  • товар не використовувався;
  • збережено товарний вигляд товару, а саме його споживчі властивості, ярлики тощо;
  • зберігся розрахунковий документ, який споживач, зазвичай, отримує разом із товаром;
  • товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню).

Але, якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
  • обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Обов’язок продавця, у день надходження товару в продаж,  –  повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. А гроші, які сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору. Також гроші можна повернути в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Право споживачів на обмін (чи повернення) непродовольчих товарів належної якості поширюється також під час укладення договору на відстані, поза торговельними або офісними приміщеннями.

написати нам

Замовити дзвінок

Дякуємо за Ваш запит!
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!